matteavidovic

Alla inlägg den 2 december 2011

Av mattea vidovic - 2 december 2011 23:39

satt nog i 2 timmar & gjorde header. 

& när jag äntligen blev klar så blev det fel storlek därför det är lite olika nyanser :o

aja , nu får det va såhär.

nu ska jag börja blogga igen efter min paus.

idag va jag i skolan & allt va väl sådär okej tills sista lektionen då det blev massa bråk, så jag bestämmde mig för att gå hem men det fick jag inte, så jag stanna & vi kolla film. efter skolan drog jag, axie & linnea hem till mig & så beställde vi såndär biljett genom våra mobiler för vi skulle in till stan & handla. men det funka inte wtf? så jag blev sur.

sen drog vi & åt kebab , sen har det inte hänt så mycket mer.

jag har bestämmt mig för att gå ner lite i vikt så nu i helvete ska jag  göra det :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Bloggvärde

Presentation


jag heter mattea & bor i bjärnum. det här är min blogg där jag skriver om mig & mitt liv så gillar ni inte det så kan ni väl sticka :)

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards