matteavidovic

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Dag 06 - Något jag hatar

Av mattea vidovic - 14 november 2011 20:09

jag hatar massor med saker , vet knappt var jag ska börja.

hatar när folk förstör för andra genom att kalla dom saker & klandra ner på dom.

tycker dom kan sätta sig in i situationen & tänka efter lite.

hatar även när folk mobbar andra & kallar dom för saker & ska alltid hitta på en massa jävla skit , varenda människa föddes på denna jord av en anledning.

sen så hatar jag när folk snackar en jävla massa skit utan att vet ett piss om vad dom snackar om.

jag hatar när folk ljuger , hatar det , helldre sårad av sanningen än glad av lögn.

ärlighet varar längst , så va ärliga vafan !

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mattea vidovic - 3 december 2011 19:58

NY BLOGG : http://matteav.devote.se/  kommer inte uppdatera mer på denna , hejdå. ...

Av mattea vidovic - 3 december 2011 16:57


tjooo bruuuuudeers. axie stack hem vid 12 & jag & linnea vaknade vid 2 efter en sjukt rolig natt. vi satt vid datan t 3 sen så åt vi & sen så hoppa jag in i duschen & linnea stack hem för hon skulle på fest, så nu sitter jag här med axie som prec...

Av mattea vidovic - 2 december 2011 23:39


satt nog i 2 timmar & gjorde header.  & när jag äntligen blev klar så blev det fel storlek därför det är lite olika nyanser :o aja , nu får det va såhär. nu ska jag börja blogga igen efter min paus. idag va jag i skolan & allt va väl sådär ok...

Av mattea vidovic - 1 december 2011 21:53

sanningar om mig. 1. jag har inte bloggat på nästan 3 veckor nu. 2. jag har börjat leva ett nytt liv. 3. jag älskar mitt liv just nu & har aldrig mått bättre. 4. jag har börjat sköta skolan. 5. axie är min absolut bästa vän. 6. jag fick s...

Av mattea vidovic - 16 november 2011 21:44


jag har ångest över mitt äckliga jävla hår. jag vill inte ha rödbrunt för det är riktigt jävla fult på mig. jag vill färga det rött , men jag vet att det kommer se förjävligt ut & passar jag inte i det kommer jag få färga om det & det sliter bara m...

Bloggvärde

Presentation


jag heter mattea & bor i bjärnum. det här är min blogg där jag skriver om mig & mitt liv så gillar ni inte det så kan ni väl sticka :)

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards