matteavidovic

Alla inlägg under november 2011

Av mattea vidovic - 16 november 2011 21:44

jag har ångest över mitt äckliga jävla hår.

jag vill inte ha rödbrunt för det är riktigt jävla fult på mig. jag vill färga det rött , men jag vet att det kommer se förjävligt ut & passar jag inte i det kommer jag få färga om det & det sliter bara mer&mer på håret. jag vill färga det svart eftersom det är vinter & jag vill ha svart hår för jag trivs bäst i det , men jag kommer se jätte blek ut. & jag vill klippa mig men vågar inte :$

 

Av mattea vidovic - 16 november 2011 21:04

min data är efterbliven idag jag lovar.

skolan va rätt okej idag & på sista lektionen börja det lukta bränt som in i helvete, hoppas skolan brinner upp.

efter skolan så väntade axie&linnea på mig så stack vi hem t mig satt vid ett bord & prata , sen stack vi hem t axie & så missbruka jag saxen , alltså jag tunna mitt hår & det blev ganska mycket men jag är nöjd & har dock bild på det jag missbruka i slutet & det va inte så mycket , för axie spolade. sen så åt vi världens äckligast vegetarian mat & jag spydde fan nästan vid bordet , så vi gjorde pommes ist. & efter vi hade ätit stack linnea hem & sen stack jag & axie ut & nu är axie hoooooome !




detta är fan ingenting gemfört med det innan hon spola ;)    

Av mattea vidovic - 16 november 2011 19:41

1. jag är beroende av min mobil.

2. jag faller lätt för killar med blont hår

3. jag älskar kebab mer än allt annat på denna jord

4. jag hatar när folk klandrar ner mot andra bara för att få uppmärksamhet

5. jag har migrän & hatar det

6. jag är stimmig som in i helvete

7. jag är ganska rädd för att börja högstadiet

8. jag hatar råttor & mös 

9. jag har humörsvängningar

10. jag hatar bjärnumsskola & deras äckliga mat.

 

Av mattea vidovic - 15 november 2011 21:44

skolan va rätt så chill idag , fast ganska drygt med lucia skit.

after the school så stack jag & axie hem t mig & så kom linnea , sen så stack vi mot gården där vi va t 5 & chillade.

sen stack vi hem t mig åt snabbt som satan & så stack vi & va bakom några lägenheter & chillade & snacka med anton, eller jag snacka med honom sen så gick vi t skolan & kollade handboll & vid halv 8 lunka vi hem t mig & vid kvart över 8 stack dom hem & sen duscha jag & nu sitter jag & lyssnar på musik. 

 

bild sen lördags natten , när jag & linnea satt ute & drack kaffe sådär halv 3 på natten.

Av mattea vidovic - 15 november 2011 21:18

omgomgomgomg..

hur i helvete har jag sätt ut?! vadå fjortis?  

2 år sen

    

2 år sen det med.

 

6 år sen...

Av mattea vidovic - 14 november 2011 20:20

Dag 07 - det här ångrar jag 

jag ångrar att jag började färga, platta & tunna mitt hår.

hade faktiskt ganska fint hår innan , kommer inte ens ihåg vilken min naturliga hårfärg är :$

färgar mitt hår varenda månad & får panik om jag inte gör det & jag hatar när jag har tjock hår ser förjävligt ut så då tunnar jag det helt själv & ikke blir det bättre. hade ni frågat mig om jag fick välja en sak att leva med så hade jag svarat plattång , det är mitt liv jag svär, plattar sönder håret varenda dag & har minst 5 plattångar hemma. 

& på tal om färga håret så ska jag färga mitt hår mörkbrunt/svart nästa veeeecka.

 

Av mattea vidovic - 14 november 2011 20:09

jag hatar massor med saker , vet knappt var jag ska börja.

hatar när folk förstör för andra genom att kalla dom saker & klandra ner på dom.

tycker dom kan sätta sig in i situationen & tänka efter lite.

hatar även när folk mobbar andra & kallar dom för saker & ska alltid hitta på en massa jävla skit , varenda människa föddes på denna jord av en anledning.

sen så hatar jag när folk snackar en jävla massa skit utan att vet ett piss om vad dom snackar om.

jag hatar när folk ljuger , hatar det , helldre sårad av sanningen än glad av lögn.

ärlighet varar längst , så va ärliga vafan !

 

Av mattea vidovic - 14 november 2011 20:02

hm.. låt mig tänka , jag tror inte jag har sådär betydelsefulla låtar.

men det finns en hel del låtar som är bra. 

såsåsåsåsååså ni kan få min spotify lista ! 

http://open.spotify.com/user/maatteaa/playlist/472aNYgQmLHqy5K9NYx19v

 


Bloggvärde

Presentation


jag heter mattea & bor i bjärnum. det här är min blogg där jag skriver om mig & mitt liv så gillar ni inte det så kan ni väl sticka :)

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards