matteavidovic

Alla inlägg under september 2011

Av mattea vidovic - 30 september 2011 21:52

sådär ja, äntligen fixat min header & jag är ganska nöjd. 

men bloggplatsen cpar så jag kan inte ta bort mina gammla inlägg , men jag fixar det nog :) nu ska jag fortsätta glo på idol :)

& nej ingen bild , orkar inte just nu :)

Av mattea vidovic - 30 september 2011 21:09

nu sitter jag med kompisar & glor på idol :)

nu ska jag faktiskt ta mig lite tid & göra min nya header & design , bloggen kommer bli helt fuck up , eftersom jag ska testa olika :)

men jag tror den kommer upp ikväll :)

 såhär ser jag ut när jag har tråkigt :(

Av mattea vidovic - 30 september 2011 14:42

blev inget mer bloggande igår , det hände lite saker så jag kom inte hem förens sent på kvällen & då skulle jag plugga tyska & duscha & sånt.

men jag kom hem från skolan för drygt en halvtimme sen , nu gör mamma mat t mig & efter jag jag har ätit ska jag dejta min säng för jag är riktigt trött & ikväll ska jag väl hitta på något :)

 

Av mattea vidovic - 29 september 2011 14:56

såja , nu har jag kommit hem från skolan , just nu har jag bara lust att skita i allt & lägga mig i sängen & stor böla för jag aldrig någonsin kommer klara av skolan som alla andra ! fyfan vad ångest jag har.

nu ska jag hoppa in i duschen , klä på mig & dra ut & träffa folk & rensa tankarna.

vi får se när jag kommer hem & när nästa uppdatering kommer upp :)


bild sen förra vintern men jag har ny data & inga bilder. 

Av mattea vidovic - 28 september 2011 21:38

nu har mitt humör sjunkigt tillräckligt lågt.

nu går jag förhelvete & lägger mig & hoppas på att jag aldrig vaknar.

jag kan sluta hoppas & jag kan redan nu ge upp , för jag kommer aldrig lyckas med det jag vill , aldrig. det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dig.

GODNATT


Av mattea vidovic - 28 september 2011 19:06

riktigt jävla sugen på att börja blogga igen. 

igår fick jag en ny data av mamma eftersom jag hade såräckt skärmen på min förra.

& igår skulle jag sticka ut & så tappa jag min mobil & gissa? jag spräckte skärmen på den med , lyckat. 


jag vet att min header & design är mega gammal & jag pallar inte fixa det nu , jag har inga bilder , för jag har helt glömt bort min kamera? 

men så snart jag fixar det så kommer en ny header upp , det lovar jag er :)


 

Bloggvärde

Presentation


jag heter mattea & bor i bjärnum. det här är min blogg där jag skriver om mig & mitt liv så gillar ni inte det så kan ni väl sticka :)

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards