matteavidovic

Alla inlägg under oktober 2011

Av mattea vidovic - 31 oktober 2011 18:33

vaknade vid 2 , städade & packade , gick hem t mig där jag fixa mig & vänta på att pappa skulle komma hem.

& vid 4 stack jag ner t gården & satt där & snackade , sen vidare mot ica & köpa godis & möta agens.

& nu sitter jag , linnea , agnes & axie hemma hos axie & sover här.

det är fett med lov bru !

jag lyckas alltid få cpögon på kort ..





Av mattea vidovic - 30 oktober 2011 20:35

jag tänkte fan skoja med er om att jag skulle bli ginger & så när jag tvätta av färgen så blev jag det.

fult som fan iaf , får färga om det snart , aja sitter hos axie nu men linnea & axie lockar mitt finfina hår.

 

Av mattea vidovic - 30 oktober 2011 15:01

jag färgade linneas hår idag , eller jag för 1 timme sen.

så blev jag så sugen så jag stack ner t affären & köpte färg & jag ska bli orangehårig :D

i will be ginger !  

& linnea är typ redhead !  

Av mattea vidovic - 30 oktober 2011 12:01

vaknade vid 20 i 11 & började käka chips & dricka cola med axie.

ska ta & fixa mig för linnea kommer hit snart & då ska jag färga hennes hår & axie bli ginger&så ska hon ha svarta feta ögonbryn. nu ska jag dra & äta kebabpizza.

 

mannen , jag har fuck inga bilder , måste ta nya idag , ganska tråkigt & se samma bilder hela tiden , iknowwww !

Av mattea vidovic - 30 oktober 2011 02:02

sho bru , jag sitter just nu här med en shuno & vi hade tänkt & baxa en shuro.

vi har inte råd med para , så vi får baxa ist ni vet , vi är coola shunosar.

snart ska jag gitta & hamisha lite & sen ska vi gå & fucka aina !

 

ni som inte fattar någonting , här har ni hjälp.

Para, flos, stash = Pengar
Baxa = Stjäla
Gitta, tagga = Sticka, Gå ifrån
Shuno = Snubbe
Hamish = Röka
Aina, ainan = Snuten

Shuro = Kniven


 

vi är fucking gangstrar , så fuck off.

jag va bara tvungen att flippa lite & menade inget illa

Av mattea vidovic - 29 oktober 2011 21:07

sho bre händer jao?


livet är soft just nu , fast jag har lite sådär ont i magen , så allt är inte så perfekt !

idag så va jag ju på match & men dom förlorade , men fuck näsby , dom suger koblaja , skoja bara dom äter det istället.

vi kom hem & åt pan pizza , sen så satt vi vid datan & sånt.

så ringde det på dörren precis när jag hade somnat , så va det 4 engelska killar som typ frågade om mamma &pappa.

sen så skulle vi äta kebab , men pappa hade somnat så jag fick vänta i 3 timmar på att få min helvetes jävla kebab , men jag fick den till slut ♥

nu sitter vi & planerar morgondagen , kanske blir det vittsjö , fast vetifan.

aja , fick aina !

 



Av mattea vidovic - 29 oktober 2011 12:17

jävligt ont om tid , axie kommer vilken minut som helst & vi ska dra & kolla handboll , eller jag iaf , axie ska spela.

sen ikväll blir det väl antagligen hem t axie eller mig & käka pizza.

 

tagga match !

Bloggvärde

Presentation


jag heter mattea & bor i bjärnum. det här är min blogg där jag skriver om mig & mitt liv så gillar ni inte det så kan ni väl sticka :)

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards