matteavidovic

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

#¤¤&/(/&%¤#"!½"#¤%&/(

Av mattea vidovic - 15 november 2011 21:44

skolan va rätt så chill idag , fast ganska drygt med lucia skit.

after the school så stack jag & axie hem t mig & så kom linnea , sen så stack vi mot gården där vi va t 5 & chillade.

sen stack vi hem t mig åt snabbt som satan & så stack vi & va bakom några lägenheter & chillade & snacka med anton, eller jag snacka med honom sen så gick vi t skolan & kollade handboll & vid halv 8 lunka vi hem t mig & vid kvart över 8 stack dom hem & sen duscha jag & nu sitter jag & lyssnar på musik. 

 

bild sen lördags natten , när jag & linnea satt ute & drack kaffe sådär halv 3 på natten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mattea vidovic - 3 december 2011 19:58

NY BLOGG : http://matteav.devote.se/  kommer inte uppdatera mer på denna , hejdå. ...

Av mattea vidovic - 3 december 2011 16:57


tjooo bruuuuudeers. axie stack hem vid 12 & jag & linnea vaknade vid 2 efter en sjukt rolig natt. vi satt vid datan t 3 sen så åt vi & sen så hoppa jag in i duschen & linnea stack hem för hon skulle på fest, så nu sitter jag här med axie som prec...

Av mattea vidovic - 2 december 2011 23:39


satt nog i 2 timmar & gjorde header.  & när jag äntligen blev klar så blev det fel storlek därför det är lite olika nyanser :o aja , nu får det va såhär. nu ska jag börja blogga igen efter min paus. idag va jag i skolan & allt va väl sådär ok...

Av mattea vidovic - 1 december 2011 21:53

sanningar om mig. 1. jag har inte bloggat på nästan 3 veckor nu. 2. jag har börjat leva ett nytt liv. 3. jag älskar mitt liv just nu & har aldrig mått bättre. 4. jag har börjat sköta skolan. 5. axie är min absolut bästa vän. 6. jag fick s...

Av mattea vidovic - 16 november 2011 21:44


jag har ångest över mitt äckliga jävla hår. jag vill inte ha rödbrunt för det är riktigt jävla fult på mig. jag vill färga det rött , men jag vet att det kommer se förjävligt ut & passar jag inte i det kommer jag få färga om det & det sliter bara m...

Bloggvärde

Presentation


jag heter mattea & bor i bjärnum. det här är min blogg där jag skriver om mig & mitt liv så gillar ni inte det så kan ni väl sticka :)

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards