matteavidovic

Alla inlägg under augusti 2011

Av mattea vidovic - 31 augusti 2011 22:20

en sak ni kanske inte visste om mig är att jag är mega lat.

ingen skola den här veckan nej & jag bara längtar till helgen fyfan vad kul jag ska ha det & då får jag hoppas att jag blir frisk .. nu så ska jag göra oboy sen lägga mig & glo på film & glöm inte frågestunden :)


 guuuullig bild & dock osminkad :o

Av mattea vidovic - 31 augusti 2011 22:07

från: agnes

vill du pierca dig ? var isåfall? :)

svar: japp.. jag vill pierca mig & jag ska pierca mig.. jag ska först pierca tragus & brosket där uppe vid örat & sen så vill jag pierca underläppen & navlen men får se hur det blir med det.

från: linnea

får du dom pengarna din blogg är värd? 

och om inte varför?

svar: nej jag får dock inte dom pengarna & det är riktigt dåligt & nej jag vet inte varför .. men jo det kan man ju faktiskt undra :)

från: sandra

hur många läsare får du om dagen ? 
och jag måste säg att jag älskar din blogg , kram sandra

svar: det är helt olika ! beror ju på hur mycket jag uppdaterar & jag vill gärna inte skriva ut här hur många jag har.. för jag har ganska lite om jag säger så :o

taaaaack & kram :)

från: josse ;*

gillar du någon just nu? :D

svar: jag är ju tillsammans med linus haha.. så ja :)

från: josse ;*

är du lång ?

svar: jag är ganska låång & jag verkligen hatar det & för er som undrar så är jag 1.58 :o

från: josse ;*

är du oskuld ? ;D

svar: guullig du är josse .. alltid samma fråga & jag tycker vi kan ta det på chatten på fb :)

från: linnea

vad är ditt alvarliga handikapp?

svar: oooh sötnos ! du är så omogen ibland :) du känner mig mycket väl & du vet att jag inte har något handikapp. jag älskar dig hjärtat !


Av mattea vidovic - 31 augusti 2011 20:51

frågestund, fråga i det här


inlägget & jag lovar att svara ärlig


på allt !

Av mattea vidovic - 29 augusti 2011 20:59

jag har varit seg på att uppdatera , men jag har inte haft tid -.-

ska jag va ärlig så pallar jag inte skolan så jag har inte gått dit.

doktorn imorgon , hatar det !

jag ska snart duscha & sen sova som ska bli riktigt skönt & ingen skola imorgon heller nej :)

 

Av mattea vidovic - 28 augusti 2011 20:59

http://www.nattstad.se/joseeffin

 

en fett grym blogg du borde läsa !

Av mattea vidovic - 22 augusti 2011 21:05

en grymt snäll & söt tjej som heter anna kolla hennes blogg

http://aaannapersson.bloggplatsen.se/



 

Av mattea vidovic - 20 augusti 2011 00:01

jag & axie & linnea hade en dag på landet igår.. & jag måste säga att det va riktigt roligt :) & här kommer lite bilder :)

  

 

 

  


 

 

jag blev seriöst rädd för hästen :o



 



 

 

 heeeeeet bild !

Av mattea vidovic - 19 augusti 2011 15:21

förlåt för dom 3 sista dagarnas uppdatering.. men det händer mycket i mitt lilla liv.

kom hem från skolan för en stund sen & snart blir det fix sen dra sig mot parken där det kommer va en massa jävla folk eftersom det är karneval & ser ni mig får ni gärna komma & hälsa (a)

kommer även va där imorgon, kanske därför uppdateringa kommer va dålig.. & så kommer även min finaste linus imorgon (a)

men ikväll blir det nog typ fest eller vad man kan kalla det hemma hos mig & det ska blir riktigt kul, men nu ska jag springa iväg & fixa mig.. blir dock ingen bild :p

Bloggvärde

Presentation


jag heter mattea & bor i bjärnum. det här är min blogg där jag skriver om mig & mitt liv så gillar ni inte det så kan ni väl sticka :)

blogresponse

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards